Ny vecka Förra helgen

Gokväll!
Nu äre måndagkväll och jag sitter här och spelar gitarr, bloggar och taggar inför lovet.
Snart kanske det blir lite plugg på detta också!
'
Jag har haft en väldigt bra helg , till att börja med!
På lördagen drog vi tjejer in till göteborg och tog oss an nordstan en regnig eftermiddag.
Men med hjälp av lite fika så lyckades vi ha roligt, och senare när kvällen började komma så sprang vi in precis innan stängning på team sportia , haha, och bytte om, samt sminkade oss inför kvällen. Sjukt trevlig personal.
'
Själva reunionpartyt var större än väntat, men när det väl drog igång så blev det faktiskt ett grymt ös.
Vi dansade hela kvällen, tills fötterna gjorde ont.
Sedan spenderade vi som hängde med tillbaka till varberg natten på matildas loft och åt chips, godis, kakor, choklad, godis, godis, godis osv.
Fast jag typ somnade , jag var så himla trött.
'
Söndagen tog vi mer med en nypa salt, våra älskade skånetjejor åkte tåget tidigt tillbaka till de skånska slätterna, men jag, annie och alice tog ett senare tåg tillbaka till göteborg.
Efter att dumpat lilla stickade alice på stationen efter ett antal kramar så släpade jag och annie våra 20kilos väskor raka vägen till pizza hut. Och direkt efter pizza hut så tog vi spårvagnen till haga.


- och fikade gigantiska chokladbollar på husaren!
'
Sedan blev det lite stressigt och vi halvsprang ner för gatorna med våra väskmänniskor på ryggen för att komma med en spårvagn, för då skulle tydligen annies skjuts lämna stan snart..
Men det var egentligen bara bra för jag slapp missa min egen skjuts hem, nämligen 3 bussen.
Vi hejdåade vid brunnsparks öppningen till nordstan och jag och min väskmänniska tog oss med mina krafter den lilla biten till stationen. Där hoppade jag på bussen.
Hade dock lite problem att få plats på två säten, med min väska. Det kändes rätt dumt när bussen var smockfull och folk fick stå upp, och så satt jag där med en gigantisk väska över 1 och ett halvt säte.. haha.
'
Detta blev mö text, haha.
Tack för en rolig helg, ni är underbara hela bunten!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0