Abandonned

En jävla förkyldning som aldrig ger sig.
Den kommer säkert inte gett sig imorgon heller, men jag har inte lust att sitta hemma och uggla en dag till..
'
Nu ska jag fundera på vad jag ska äta till lunch.
Är lite sugen på pannkakor, men det orkar jag inte göra. Mackor och lite varmchoklad blir nog bättre då.
Sedan ska jag ta min nuvarande dagliga dos av:
Nässpray
Allerginässpray
Ipren
Vitamintablett (haha?)
Halstablett
'
Haha , och sedan blir det att ta med täcket ner till soffan och kolla på något dåligt tv-program.
Fast jag har dock lite lust att gå ut en kort sväng i det fina vädret också.
Jag får se vad jag orkar.
Nu blire lunch!
Puss
haha bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0