Har din mamma övergivit dig eller?

hur jag än försökte
gick det inte att se representabel ut, haha
'
hatar dig matteboken, och alla som attackerar folk på internet. speciellt dom som typ kommenterar andras utséende. Fyfan , hoppas den som jag menar läser detta för då vill jag skicka alla soplass i världen till den personens dörr och sedan dumpa det där. Så tycker jag om dig. Om alla hade hatat dig så hade jag skrattat. Hoppas du har riktig dålig självkänsla och hoppas att den aldrig blir bättre.
Det värsta är inte när någon annan ogillar ens utséende, utan det är när en själv ogillar sitt eget utséende och ogillar det man ser i speglen varenda morgon.
Jag vill inte ens kommentera om hur du ser ut, dels för jag inte vill sjunka till din löjligt låga nivå och dels för att det faktiskt Inte är mitt ansikte du har skrivit elaka saker om.
Men jag tycker fortfarande att du är en av dom falskaste jag har sett och i mina ögon så är du riktigt äcklig.
Det kommer bara slå tillbaka på dig. Hur många vill vara kompisar med någon som dig ?
Du kommer sakta märka hur folk börjar dra sig ifrån. Rätt åt dig.
'
Det är sällan att man blir så arg så man vill slå i väggen.
'
Nu ska jag .. vet inte
Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0