Ha en trevlig helg!

HEEEJ.
Hela den här veckan har gått förbi otroligt fort.
Jag har vart extremt dålig bloggerska , men jag har helt enkelt inte haft tid.
Så vi kan ju säga att jag bloggar typ på deltid. Det vill säga jag bloggar när jag har tid.
'
Nu så ska jag iväg om en timme typ, för jag ska hinna med tåget till varberg!
Där ska jag först ikväll tillbringa en kväll med några av mina brighton-brudar och imorgon kväll ska vi på sts-reunionpartyt i göteborg och träffa nästan hela resten av gänget! Detta ska bli kul kul.
'
Nu ska jag ta en snabbdusch, bränna ut lite roliga filmer från brighton på cd och packa en stor väska full av massa kläder. Jag har nämligen ingen aning vad jag ska ha på mig på lördag.
Nu ska jag dessvärre dra
Puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0