En tisdagskväll i oktober månad

Kom precis hem från rockworkshop på kulturskolan. Idag var det faktiskt rätt kul!
'
haha, kollade precis min email. känner mig hur gammal som helst..
Men jag var tvungen! Jag har nämligen fått en ny tid med studieyrkesvägledaren, eftersom att jag tyckte att min förra tid i slutet av november (början av december) var alldeles för sen eftersom jag för det första: inte har en aning om vad jag vill gå eller bli och för det andra så ska ansökan vara inne och klar den 1 februari. suug
''
Nu blir det plugg på franskaprov. Min franskalärare bara allmänt suger och har vart borta de senaste tre veckorna, men det ska nog gå perfekt.
'
Puss


bild från förgående header.
Ska bli bättre på att lägga upp roliga bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0