Borås ?

Gokväll!
Nu är helgen över. Tyvärr
'
I dessa tider så har man numera inte helg längre, för man har alltid något planerat eller något att göra över hela helgen, så när måndagen kommer är man ändå hur trött som helst.
'
Iallafall, en kväll som denna så sitter jag och spånar över mitt gymnasieval.
Jag har uteslutit marks gymnasium, och lockas inte något vidare av borås heller..
Fast jag har ju iförsig inte så himla många alternativ, eller jo, kanske r många alternativ?
Det hade ju vart enklare om det hade funnits tre gymnasium att välja mellan här och i typ borås osv , istället för 10 stycken.  minst
Men nu tänker jag iallafall köra ett sådant test.
Jag kommer säkert hamna på humanistiska eller något ändå..
'
puss godnatt alla frötta
språk är ju iofsig bra och kunna. det lärde jag mig i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0