Perfekt, Perfect, Perfetto, Perfecto, Parfaite

Hej! Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli färdigt. Medans det håller på, så sitter jag med biologics och kämpar med de satans genetik-frågorna.
'
Men det jag egentligen ville säga var ett meddelande till alla som gillar kaffe.
Antingen så gillar man kaffe eller inte. Det är som att vara vänster eller högerhänt.
Man kan lära sig att skriva med vänster fast det är ju jäkligt svårt.. haha. smart där!
Här är det: Jo alla som gillar kaffe borde testa en caffe mocha. Dom flesta har väl förstås redan gjort detta, men det är en av mina absoluta favoritdrycker så det är ju värt att testa eller testa igen!!
Mh-m.
och en låt jag gillar: Beirut – Postcards From Italy
perfekt inlägg
på en operfekt dag , men seriöst, vilka jävla dagar är egentligen perfekta?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0