Gå i shorts mitten av november

GUUD vad jag är trött.
Kom precis hem från en rockkonsert med kulturskolan där vårat rockworkshop-band medverkade. Jag hade sånglead på låten Drive my car med de tidslösa beatles, haha, det gick väl okej :)
Sen har jag ju tillbringat dagen på badhuset, i 30 grader.
Haha vi svettades typ ihjäl därinne i våra teamsportia shorts, och vi fick inte bada. Fan.
Men roligt var det iallafall!
Och nu är jag sjukt trött.
Men imorgon så får jag inte vara trött , för då fyller jag 15. ÄNTLIGEN
Jag har sett fram emot den här dagen sedan jag fyllde 14.
Nu är det bara 3 år kvar tills jag får köra bil!! Det kommer bli en av de absoluta höjdpunkterna i mitt liv när jag får mitt eget körkort. Jag kommer bli världens lyckligaste. Lätt!
Men nu borde jag nog sova lite, lång dag imorgon också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0