"Moa kan inte vi leka dunkgömme? " "Kan du rita åt mig?" "Moa, Joeys pappa körde över min sko med sin bil" -Härlig vecka!

Hej bloggen!
Det var ett litet tag sedan nu va?
Den här veckan har vart min första vecka av två ute på prao. Jag och Sanna har varit på strömskolan den här veckan! Faktiskt så har det varit roligt att busa och chilla lite med barnen på rasterna samt hjälpa dom på lektionerna. Men idag så var det sista dagen i lågstadiet! För nästa vecka så drar vi vidare till borås & borås badhus för att göra en veckas prao där. Så eftersom det var sista dagen som vi träffade barnen så bjöd vi alla barn på glass & pepparfrakor. Fan vad exalterade barnen blev! haha maria andersson-ord.
Idag så testade vi på att hänga i lärarrummet istället för att vara ute och frysa på skolgården. Det var bara så att det visade sig att det serverades en enorm fredagsfika. Typ 2 sorters chokladtårta, en pumpapaj, muffins, äpplekakor och någon gräddpaj/tårta. Haha, vi blev så grymt förvånade.. Men gott var det ju! Prao är faktiskt väldigt roligt. Och jag kommer nog sakna alla barn och fredagsfikat lite grann tror jag..
'
Nu har det börjat bli vinter eller senhöst. Jag tycker att den här bilden blev faktiskt rätt hyfsad.
Skriver snart igen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0