Sista dagen på tre goa veckor

Hej!
Idag är det den sista dagen på tre veckor från skolan. Först en vecka höstlov och sedan direkt på två veckor prao.
Hur gött som helst!
Men nu är det slut med detta. Imorgon börjar allvaret igen och en ny fullspäckad vecka. Helt seriöst, jag längtar redan till nästa söndagskväll.
'
Imorgon är det första skoldagen och sedan blir det extra träning med dansen. Jag måste nog börja träna lite nu på den.. På tisdag händer inget mer än att jag måste på kvällen åka till horred och hämta upp min balettklänning som min moster sytt.. haha. Balettklänningar. Antingen kommer vi se skitsöta ut eller bara helt insane ut. Det kvarstår att återse. På onsdag blire genrep och likaså på torsdag och ev. öppethus på marks gymnasium.
På fredag kanske jag och fader åker till lund för att kolla en skola jag kanske vill gå på.
Och i helgen så är det dansuppvisning, både lördag och söndag. Söndagkväll så är jag totalt ledig och slutkörd.
'
Fyfan vilken vecka. Glömde jag säga att jag har matteprov på torsdagen?
Frågan är ju : Kommer jag att överleva?
Med nöd och näppe
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0