My confession

Hej !
Jag vill inte förneka mina stora längtningar till julafton , så här är dom. GAAH
Jag vet faktiskt inte varför jag så gärna vill spola fram tiden till den 24 december, för jag har aldrig varit ett stort julafton-fan precis.. haha.
Men iår ska det bli särskilt gött med julafton , jullov osv, för att jag är så fruktansvärt skoltrött och behöver en paus. Egentligen skulle jag kunna tänka mig att resa utomlands, leva på havregrynsgröt och bo i tält bara för att slippa skolan.
Fast nu är det i och försig dags för prao-vecka nummer 2. Nästa vecka så ska jag och sanna ju vara i borås på badhuset. Haha , fast ingen av oss är väl egentligen inte så intresserade av badhus men det kan väl bli kul iallafall. På tal om sanna så kommer hon hit typ any minute, så jag ska nog stänga av datoren nu.
Puss och kram


idag är det den här tuffa blonda tjejens födelsedag, grattis Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0